sobota 21. února 2015

Sbohem mládí

Je zbytečné sama sobě lhát,
že sem stále mláda,
věk je na mě dosti znát,
už ozývaj se záda.

Kdysi střevíce sem protančila,
vracela se  někdy k ránu,
jedna kalba, ta mi nestačila,
nevšimla sem si, že stárnu.

Včera konala se mocná párty,
já nazula taneční botky,
nevím proč, kouřila sem Sparty,
zapíjela to panáky vodky.

Z večera pamatuju si první hodinu,
ale prý to bylo skvělý,
barmany chtěla sem za rodinu,
prdel ze mě všichni měli.

Ráno, jak asi všichni víte,
tělo bolestí křičí.
Tohle zkrátka nezaspíte,
no, sobota zkrátka v pi...

Kde sou ty staré časy,
kdy stačil "ibáč" na spaní,
kdy stačilo si umýt vlasy,
probuzení nebývalo k posrá..?!

"Cos dělala při sobotě?"
"Hledala sem zbytky sebeúcty,
umejvala hovno na levý botě,
sežrala Paralenů tucty."

V neděli neopustila sem lože,
před světem se schovala,
břicho jakoby páraly mi nože.
Dobře mi tak!
Když sem se jak prase chovala.

Žádné komentáře:

Okomentovat